חוות דעת עובדי תדיראן טלקום - עבודה בתדיראן טלקום
 
חפש מידע על חברה:  חפש לפי תפקיד:
חוות דעת , משכורות , שאלות מראיונות עבודה משכורות ראיונות עבודה
 
 
הוסיפו מידע על מעסיק
    תדיראן טלקום  
חוות דעת
משכורות
שאלות מראיונות

סה"כ 25 חוות דעת - דרוג ממוצע 3.0
חוות דעת
ציון


   
עובדים/עבדתם בתדיראן טלקום?

Theworker > חוות דעת תדיראן טלקום

חוות דעת של עובדי תדיראן טלקום

20 - 11 מתוך 25
share on facebook
חברה גדולה ורצינית - עם כל היתרונות והחסרונות שבכך  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2012 - 2011 31.05.2019
יתרונות: ניהול מסודר, הסכם עבודה קיבוצי - ולכן תנאי העסקה טובים (ביטוח שיניים, שעות נוספות בתשלום מוגדל, ועד עובדים, וכו'...), הרבה יכולות תנועה והתפתחות בתוך מוקד התמיכה, וגם ממנו למחלקות אחרות בחברה.
חסרונות: כמו בכל חברה גדולה וותיקה - יש אנשים שנמצאים שם המון שנים, וכבר לוקחים מהחברה ה-ר-ב-ה יותר מאשר הם נותנים לה, ולא ניתן לשחרר אותם.
פוליטיקות פנימיות של חברה גדולה: המנהלים ייבחרו לפי היכרות עם מנהלים מעליהם, (ובשיתוף פעולה איתם), וגם המנהלים הבכירים "מפחדים" לקדם תחתיהם אנשים שחושבים "מחוץ לקופסא", או שפשוט בעלי דיעות שונות משלהם.
חברה גדולה וותיקה - היא חברה מיושנת במקרה הזה.

עבודה עם שעות גמישות  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2015 - 2019 15.05.2019
יתרונות: עבודה עם שעות גמישות.
חסרונות: חוסר התפתחות מקצועית וכלכלית
 
על מנת לצפות במידע ששותף על ידי חברי TheWorker
אנא שתפו גם אתם את הקהילה!
 

משפחתית ואחראית לבטחון עובדיה  
עבד/ה בתפקיד מהנדס תוכנה בין השנים 2015 - 2019 25.02.2019
יתרונות: אחריות הדדית כלפי העובדים בגל המות
חסרונות: לא ידוע העתיד של החברה ומוצריה, למרות שהיא קיימת המון שנים

מומלץ מאוד חברה מעולה  
עבד/ה בתפקיד איש QA בין השנים 2018 - 2013 05.02.2019
יתרונות: חברה מעולה כיף לעבוד בה
חסרונות: אופק כלכלי לא מזהיר

סביבת עבודה טובה ותומכת  
עבד/ה בתפקיד איש שיווק בין השנים 2018 - 2018 04.06.2018
יתרונות: אנשים טובים, עוזרים, תומכים
חסרונות: קצת משעמם ואין הרבה אתגרים

שמחתי לעבוד בחברה  
עבד/ה בתפקיד אחראי בדיקות אוטומטיות בין השנים 2015 - 2015 08.01.2018
יתרונות: עבודה לתווך ארוך
חסרונות: לא מצאתי חסרון בלהיות עובד בחברה

חברה ותיקה ויציבה  
עבד/ה בתפקיד איש מכירות בין השנים 2013 - 2015 18.12.2017
יתרונות: חברה מרוויחה מותגים מעולים
חסרונות: חברה ותיקה מאד פועלת בשוק תחרותי בדרך מיושנת לדעתי ואינה ערה לשינויים חשוב שתמציא את עצמה מחדש

מנהלים מצויינים, שכר ממוצע  
עבד/ה בתפקיד מתכנת בין השנים 2016 - 2017 28.07.2017
יתרונות: אחלה צוות, לא יושבים על הראש ונותנים ניהול זמן חופשי כל עוד עומדים בלו"ז
חסרונות: שכר ממוצע, חברה קטנה יחסית

סביבת עבודה צעירה וכייפית  
עבד/ה בתפקיד נציג שימור לקוחות בין השנים 2015 - 2016 04.12.2016
יתרונות: חברה אמינה ומקצועית, מקום עבודה בטוח
חסרונות: בתפקיד הספציפי יש לחץ רב.

תדיראן לא יציבה כלכלית- לא כדאי  
עבד/ה בתפקיד מפתח WEB בין השנים 2008 - 2014 06.11.2016
יתרונות: טכנולוגיה מתקדמת.
פיתוחים מאתגדים
חסרונות: חברה לא יציבה כלכלית.


 כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.



 
   
        שכר
        התפתחות מקצועית
        עתיד החברה
        בטחון תעסוקתי
        הנהלה
        איזון עבודה משפחה
        רווחה
        ממליץ לעבוד בחברה
        אווירה
        אתגרים ועניין
   

  תדיראן טלקום    
 
 
10 עובדים
משרדים ראשיים: פתח תקווה
 
 
  תדיראן טלקום מתקינה בימים אלו מערכת Interactive Intelligence (ININ) , המהווה פתרון מלא לכלל מוקדי קוקה קולה בארץ: מוקד שירות, מוקד מכירות, מוקד תמיכה ומוקדים נוספים.